Tjejmys på stan ❤

I lördags åkte jag och Ella in till stan. Där träffade vi min mamma, syster Annelie och hennes Alicia. Vi tog en sväng på torget och kollade lite och sedan blev det gallerian. Mamma shoppade loss som tusan så Ella fick både en ny jacka, byxor och 2st tröjor med Frost. Hon var sååå glad, och jag med :) Tack finaste mamma, du är bäst! Sedan gick vi till ett fullsatt Mignon för att fika och då bjöd Annelie Ella på massa gotta, jag nöjde mig med kaffe. Tack Annelie! Det var inte så svårt å fika utan godsaker faktiskt 👍

Jätte trevlig dag blev det och Ella sov som en stock i bilen hem ❤


På kvällen kom en av mina närmsta vänner Kickan hem till oss med hennes 3 flickor. Hennes man skulle på fest här i Veddige så det passade ju jätte bra och vara här så länge och agera chaffis :)
Jag fixade rostade rotfrukter och revben till oss vuxna och alla barn fick korv med bröd och pommes enligt önskemål. Barnen stojade som tusan och hade hur kul som helst. Tänk er 5 tjejer mellan 1-9år med sockerkick efter massa glass och godis hahaha! Härliga ungar!

Kram på er! 


Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

Svar: Ja det va super!
Linda

2017-01-16 @ 14:15:43
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0