Tjejfest och nya vänner ❤

I fredags var jag på min 1a tjejfest i Veddige, hur kul som helst! Vi har ju bara bott i detta samhället i 1,5år och i vuxen ålder kan det ju alltid vara svårt att hitta nya bekantskaper. Men jag känner verkligen att jag har blivit mottagen med öppna armar ❤ Blev så himla glad när detta tjejgänget bjöd med mig och redan efter några minuter kändes det som vi hade känt varandra hur länge som helst, härligt när det "klickar"

Kvällen bestod av god mat, vin, goda drinkar och massa underbart tjejsnack 😜 Tack tjejer, detta behövde verkligen jag 🍾
Att äga en skönhetssalong gör ju det som tur är det lite lättare att träffa nytt folk, och jag älskar när folk kommer förbi på kaffe.

Veronica som arbetar på min salong med naglar, tatueringsborttagning och ansiktsbehandlingar har verkligen blivit en bra vän och det känns så himla härligt. Det ska vara kul att gå till jobbet, och det är det verkligen när hon är där ❤

Så välkomna in på en kopp kaffe när ni har vägarna förbi, förhoppningsvis har jag ingen behandling just då ☕️


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag hoppas få äran att träffa dig Linda. Sis pratar såå gott om dig och trivs så hos dig! ❤

Svar: Va kul att höra! Du får komma upp och spendera en dag med oss på salongen snart ❤
Linda

2017-01-26 @ 08:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0