Överraskningsfest igen!

I lördags var det dags för fest igen! Denna gången var det överraskningsfest/mustaschfest för mina vänner Linda och Johan som fyllt 30 respektive 35 år. Det blev en superkul fest i himlebygdegård med god mat, dryck, liveband och dans inpå småtimmarna. 

Så himla kul att träffa massa gamla vänner jag inte träffat på länge. Det är just då man märker hur mycket man saknar dom. Alltså vi har så kul ihop att det är galet!! Vi måste träffas oftare!!! 
Nu det senaste har det varit mycket fester och andra evenemang men vanligtvis så brukar vi inte ha så mycket planerat på helgerna mer än familjemys, så det är kul när det händer grejer! 🍾🥂
Så himla kul att va på fest med min kära Marcus oxå, vi har jätte kul ihop och det är väldigt nyttigt att man får den tiden med varandra i bland. 

Tack kära svärmor Berit för att du passade våra små flickor ❤

Det blev inte så många kort tagna, jag hade fullt upp med att ha kul. 
Tack alla för en superkul fest!



Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Inget kort på efterrätten, den med chokladkaka grädde och jordgubbssås ? Men du gillade inte den va? Haha

Svar: Hahaha du den va så god så jag hann inte ens ta kort innan den va slut 😍😘
Linda

2017-02-23 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0