Ny bil!

Jag måste verkligen ha en ny bil nu känner jag.. Jag vill ha en snygg vit SUV med företagets logga på huven och sidorna. 

Kan man ha bättre reklam? 
Jag har funderat flera gånger på att annonsera i tidningen men läser folk verkligen det? 
Jag tror inte det ger så mycket med annonser i tidningen, men kanske är det för att jag inte läser den själv. Nej, jag läser inte tidningen och jag kollar inte på nyheter på tv. Jag läser via telefonen.
Tror inte ni att det ger mer reklam med en snygg bil som kör runt i stan, är parkerad utanför dagis, affären och gymmet mm? Eller är det bara ett försäljningsargument till mig själv? 🤓

Men då till den stooora frågan, vilken bil ska jag då välja? Mina krav är en vit suv med automat som ser "fet" ut 😂😂
Jag väljer mellan Ford Kuga, Nissan Qashqai, Kia Sportage och Mazda cx5. Har jag missat någon? Help a girl out!! 

Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett väldigt aktivt instagramkonto är väldigt bra reklam!

Svar: Tack, ja Instagram och Facebook är bra. Tycker jag är ganska aktiv där #svenskaskonhetsakademin
Linda

2017-02-25 @ 22:24:25
Postat av: подобрать диски

When I initially commented I appear to have
clicked on the -Notify me when new comments are
added- checkbox and now every time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment.
Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service?
Appreciate it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0