Lugn helg

Då var denna helgen slut och i morgon är det dags för jobb igen. Det har vart en lugn och skön helg förutom att jag åkt på hostan från helvetet. Natten mellan fre och lör sov jag knappt en blund men lör-sön blev det lite bättre. Så konstigt att man kan vara så sjuk på natten med hosta och halsont men så fort jag är uppe är det nästan som bortblåst. Bara trött såklart pga bristande sömn. Kan man träna ändå tro?

Barnen har vart duktiga och hjälpt oss röja och möblera om på deras rum. Det blev en klar förbättring men jag vill både tapetsera om och köpa mer förvaring och hyllor till deras rum innan jag är nöjd.
Dom var även duktiga och hjälpte till med dammsugningen så snart kan vi sparka städerskan för barnen är billigare 😂
Det blev en hel del mys med lilleskutt oxå och i lördags avnjöts även en gofika hos Conny och Sofia. En bra helg helt enkelt. 

God natt 😴


Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvudregeln brukar vara; ingen träning med halsont alt feber! Sen såklart, lär känna din kropp.

2017-03-03 @ 07:12:37
Postat av: Anonym

Huvudregeln brukar vara; ingen träning med halsont alt feber! Sen såklart, lär känna din kropp.

Svar: Ja jag har hört detta oxå och feber är ju lätt att hålla reda på men om man bara har ont i halsen på morgonen, räknas det som halsont? :)
Linda

2017-03-03 @ 07:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0