Hemligt bröllop ❤

Nu har äntligen min kära bror gift sig med sin Annika!! ❤


Planen var att de skulle gifta sig ensamma i rådhuset den 4 mars och efter det möta upp släkt och vänner på Särö hus där det väntar spa, fest och övernattning. 

Ett par dagar innan alla hjärtansdag fick de dock en idé. Varbergs kyrka har drop in bröllop just den dagen och varför inte ta tillfället i akt? Då får man ju både ett romantiskt kyrkobröllop plus att man kan göra det i smyg med endast närmsta familjen där. Och så blev det. 
Tur jag äger en skönhetssalong så det var lätt att fixa en möhippa snabbt med bubbel, mat och skönhetsbehandlingar. Mycket uppskattat!

Deras bröllop blev helt fantastiskt i sin enkelhet, precis som de önskat sig. Annika var så himla vacker och jag har aldrig sett min bror så stolt och stilig förut. 
Det blev en heldag med frisör, fotograf, vigsel och en mysig kväll hos min syster med bubbel, mat, tårta och massa kärlek ❤

Vilken underbar alla hjärtansdag vi alla fick.

Bröllopet gick från hemligt till officiellt på första sidan i Hallands Nyheter.

Nu ser vi fram emot den stora festen den 4 mars på Särö 🍾🥂💍

Grattis igen och lycka till ❤

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0