Bortskämd till max!

Igår var det verkligen en helt fantastisk dag från början till slut. Ett gott träningspass med min nya PT på fm och när jag kom hem för att duscha och äta lunch kom Marcus hem med en överraskning. En fin bukett med rosa rosor, en ny plattång och en god kycklingsallad som vi kunde avnjuta tillsammans innan det var dags att åka tillbaka till salongen och jobba ❤ Han kan verkligen min kära man. Jag hittade inte min plattång i lördags när vi skulle på fest och har inte hunnit köpa någon ny än så jag blev väldigt chockad över att han tänkte på det. 

Jag tror jag kan ha glömt den på hotellet i Helsingborg men är inte säker.
Slutade jobba kl 14 som vanligt på fredagar, det är så skönt och en av fördelarna med eget företag. När vi kom hem kom min goa vän Johan på besök med sina små flickor och goda semlor. Jag åt en halv bara by the way. Efter massa lek och stoj åkte dom hem och det blev dags för fredagsmys! Denna fredagen var Marcus så han fick fortsätta att skämma bort mig haha. Vi har ju varannan fredag som vi skämmer bort varandra med att laga god mat och ta disken mm. Något jag verkligen rekommenderar, vi älskar våra fredagar. Vi försöker även att äta själva så vi lagar något oftast till barnen först och när Vilma somnat vid 18:30 och Ella vill kolla på film brukar det bli vår tur.
Till förrätt blev det skagentoast och sedan grillade han kött ute och till det sötpotatispommes med sallad, beasås och gott vin. Ååå så gott det var! 

Tack kära Marcus för att du ger mig så mycket kärlek ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0