Äntligen har jag en PT!


Jag hade äntligen mitt 1a pass med en PT igår och det var hur kul som helst. Vi tog det ganska lugnt eftersom min förkylning och hosta fortfarande sitter i. Men jag har en väldans träningsvärk i armar, bröst och rumpa idag så lite tog jag i såklart. 
Först gick vi igenom mina kostvanor och mina mål och förutsättningar med träningen. Alla är vi olika och jag har varken tid eller lust att bli en "fitnessbrud" All heder till er som lägger ner er kropp och själ i träning och kost men jag uppskattar ett par glas vin, lite choklad och god mat på helgen alldeles för mycket för att byta bort det mot magrutor. Visst önskar jag tiden fanns att träna 5 dagar i veckan men mitt jobb, familj och hem tar för mycket tid för det och får jag välja tar jag nog hellre en skogstur på hästryggen hellre än ett träningspass om jag får chans till lite egentid. 
Det gäller att vara realistisk och sätta upp mål man faktiskt kan uppnå. Mitt mål är att gå ner 8 kg till 1 juli, självklart är det fettprocent som räknas mest men det är 8 kg som jag har gått upp. 
Nu är det iaf träning som gäller för mig så jag har köpt det stora paketet med 6*60 min träning med Paulina. Jag har bestämt mig för styrketräning 2 dagar i veckan minst och blir det fler tillfällen är det bara positivt. Tror det är viktigt att träffa henne oftare nu i början tills man får rutin i träningen.
Jag är iaf super taggad nu så hon gjorde ett bra jobb och eftersom gymmet ligger i samma byggnad som min salong finns det inga ursäkter. 

Kram Linda 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat, du är grym

Svar: Tack!! 💪
Linda

2017-02-25 @ 15:18:13
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra jobbat, du är grym

Svar: Tack!! 💪
Linda

2017-02-25 @ 15:18:14
URL: http://heltenklaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0