Nu är det dags!

Känns som det är dags att börja blogga igen efter ett ganska fartfyllt år.
Snabb uppdatering.. 
Vi bor nu i Veddige sedan ett år tillbaka efter massa velande :)
Ella är precis fyllda 3år och Vilma blir 1år i augusti och dom är världens goaste tjejer 💗
Salongen har bytt namn till Svenska Skönhetsakademin och finns oxå här i Veddige. Älskar mitt jobb och förutom vaxning, massage och spraytan har jag även utbildningar inom detta och har även nu i vår hunnit gå utbildning i fransar och Shellac.
Inte lätt att försöka va mammaledig och driva en skönhetssalong upptill 😬 För att få allt att gå runt har jag arbetat 2 kvällar i veckan och varannan helg. Självklart önska jag att jag hade haft möjlighet att va hemma med barnen på heltid men detta är ett val jag har fått göra. Det låter säkert fruktansvärt men en del av mig längtar tills barnen börjar på dagis i höst så jag kan jobba dagtid och va hemma med familj på kvällar och helger 💗
Denna sommaren har jag för 1a gången tänkt ha stängt salongen och ha semester, det ska bli underbart! 

Nu ska jag fortsätta röja på Ellas rum! 💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0