Detox dag 5

Idag är det sista dagen!! Underbart! 
Här kommer måtten från i morse, jag kommer självklart göra en sista vägning och utvärdering i morgon eftersom dag 5 bara börjat precis :)

Mått
65,9kg
23,9 BMI
29,8% fett
51,9% vatten
43,9kg muskler
1392kcal
33år i metabolisk ålder!!! 

Jag är så glad! Nästan 3kg ner i vikt på 4 dygn och det bästa av allt är att jag har ökat min vattenmängd och muskler och minskat i fett!! Man är ju så himla rädd att man bara ska minska i vatten eftersom det då är lätt att gå upp lika snabbt igen.
Jag väntar med spänning på morgondagens slutresultat, hoppas ni gör det oxå 💪


Trevlig dag på er! Nu kör vi!!! ☀️💪

Kommentarer
Postat av: Anna Paulsson

Vilka bra resultat du har fått😀 Jag kan ju inte mäta så, utan har bara vägt mig innan, ska bli kul att se imorgon bitti om det hänt nåt. Du är grym, tack för stöd. Kram

Svar: Tack! Jag är super nöjd, ska bli riktigt kul att se resultaten i morgon.. Nästa gång ska jag mäta mig oxå, önskar jag hade gjort det innan 😊
Det är bra att vi kan peppa varandra 👏 kram
Linda

2016-06-30 @ 10:18:06
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0