Detox dag 4

Dagens mått 
66,5kg
24,1 BMI
33,2% fett 
49,3% vatten
42,1 kg muskler
1353 kcal
41år i metabolisk ålder 

Dag 4 måste vara den bästa dagen, jag trodde den skulle va jobbigast! Kände mig lite trött på jobbet på kvällen bara men jag drack för lite vatten och tog shaken till middag 2 Tim senare än vanligt. Inget kaffe eller sockersug alls och knappt även hungerkänslor, bra dag!! 
Snart är denna Detoxen över och jag kommer definitivt göra om den igen till hösten. Jag gillar att den endast är på 5 dagar, det klarar alla!
Är du sugen på att testa denna utrensning så kontakta mig så hjälper jag dig.


Här kommer kvällsmålet, Mmm va gott! 


Kram Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0