Detox dag 2

Dagens mått 
67,7kg
24,6 BMI
32,6 % fett
49,8 % vatten
43,3 % muskler
1385 kcal
40år i metabolisk ålder

Jag har alltså gått ner 700g, dock verkar det bara vara muskler och vatten jag förlorat. Jag har även ökat ett år i metabolisk ålder. 
Men det har ju bara gått ett dygn och det är det slutgiltiga resultatet som räknas 👍
Dag 2 var helt ok den oxå, ingen huvudvärk men en väldig hunger. Sedan får man ju skylla sig själv vad man utsätter sig för.. Igår var jag och barnen hemma hos Madde på fika, där även Sandra och Linda och deras barn var. Madde bjöd på massa gott som vanligt, chokladbollar mm som är mina favoriter... Där fick jag sitta med mitt glas vatten. En gång nämnde jag nog även att jag var så sugen på en chokladboll och kaffe att jag skulle kunna slå till någon 😂😂
Men det gick bra! Väl hemma fick jag ju fika själv men en stjälk äcklig selleri och en matsked mandelsmör 🙊
En kopp örtte fick jag oxå ta till och det var riktigt gott! 

Man har inte samma energi märker jag och tyvärr blir barnen lite lidande eftersom mitt tålamod och pedagogiska sida har sett sina bättre dagar 😂
På tal om barnen var jag på BVC på 3års kontroll med Ella, vilket gick super! Hon hade väldigt bra tal och var jätte duktig. Hennes kurva låg lite över på längden och under på vikten så vi skulle försöka få i henne lite mer kalorier, vilket jag blev lite avis på 😜 Det är inte så lätt när hon inte tycker om sås men vi får lägga i lite smör i hennes mat.

På natten sov jag dom en stock, vet inte om det beror på Detoxen eller allmän trötthet men skönt är det. Förutom att jag fick ge Vilma välling kl 00:30 och 02:30 och sedan va båda tjejerna pigga och ville upp och leka kl 6 😴


Kram Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0