5-dagars reningskur!

Med en massa mammakilon och brist på tid att träna har jag bestämt mig för att testa på en detox för ett rensa ut all skit i kroppen och gärna gå ner ett par kilon 👍
Jag valde 5-days nutritive cleanse från Young Living som jag hört ska va bäst.

Jag kommer även lägga ut mina resultat från min Tanita våg så vi kan se om man bara förlorar vatten och muskler eller om det även är fett 🙊

68,4 kg (vägde 62kg när jag blev gravid)
24,8 BMI
32,1% Fett
50,2% Vatten
44,1kg muskler
1406 kcal förbränner jag per dygn i vila
39år är min metaboliska ålder (är 35år egentligen) 

Dag 1
Hade väldigt ont i huvudet på förmiddagen, antar att det beror på att jag inte får dricka kaffe 🙊
Har i stort sett mått ganska som vanligt annars, lite hungrig och trött bara.
Jobbigaste var när Marcus kom hem och hade köpt med sig pizza 😡
Inte jätte snällt 1a dagen på min detox men jag får väl skylla mig själv antar jag, ingen har tvingat mig och jag gör det endast för min egen skull. Men det var iaf jobbigt att se på och endast dricka vatten. Kände mig som ett sånt där dreglande seriefigur 😛😛😛
Jag sov faktiskt väldigt gott på natten, om man nu kan det med 2 små barn som gärna vill äta mm nattetid ❤️
Kram Linda 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0