Tiden går så fort...

Jag hinner inte med, det är liksom redan fredag idag.
Jag har vart lite rädd för vågen eftersom jag slarvat en del efter min detox men ställde mig på den en snabbis igår och då hade jag bara gått upp 200g! Nu hann jag inte kolla själva scanningen så jag vet inte vad som hänt med muskler och fett men det kändes ändå skönt. Igår fick Ella äntligen sommarlov och det firades med glass och jordgubbar ute i min nya loungesoffa ☀️💗 Nästa gång Ella ska till förskolan så ska Vilma skolas in.. Detta har jag väldigt blandade känslor för. Hon är väldigt liten men det ska bli skönt för både mig och hela familjen att jag slutar jobba kvällar och helger. Nu har jag även skaffat boka direkt igen så jag slipper sitta med telefonen när jag är ledig och ta bokningar. Nu hänvisar jag dom bara till www.bokadirekt.se och sök på SvenskaSkönhetsakademin vilket även är smidigast för kunden. Snart kommer man även kunna betala direkt vid bokning via klarna 👍

Vi har fullt med rabarber i trädgården som typ är 1 meter höga så jag gjorde saft både i måndags och onsdags. Jag gillar verkligen att göra sånt när tid finns, man känner sig stolt varje gång jag eller någon annan i familjen dricker.

Här kommer lite bilder från veckan

Tacos ☺️
Rabarbersaft
Jag och Vilma leker med Snapchat
Mer rabarbersaft
Vilma har en lekhage 👍
Äntligen sommarlov ☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0