Fredag = Datenight

Att vara småbarnsföräldrar kan vara svårt, väldigt svårt. Det är lätt att man som förälder både glömmer bort sig själv och sin partner mellan blöjbyten och trotsiga utbrott. Småbarnsåren är något man som förälder måste gå igenom och ibland är dom fantastiska och ibland vill man slita av sig håret 😊
Så i fredags kom mina föräldrar hem till oss och tog barnen så vi fick lite vuxentid. Vi tänkte åkt till bruket för mat och bowling men tydligen stänger dom kl 18 på sommaren. Det fick bli Big Boys.
Maten smakade bra, kunde tyvärr bara äta en liten bit bara innan jag blev proppmätt pga Detoxen. Tur var väl det eftersom Marcus såg en larv i min sallad 😷 Min mat blev som tur gratis men jag tycker nästan ägaren kunde bjudit på notan (2öl och 2 middagar) eller iaf på varsin kaffe och dessert?! Tror tyvärr inte vi kommer tillbaka pga detta.
Sedan gick vi en liten sväng och hamnade på Bodegan där det blev lite mer öl och en härlig sommardrink. Kate och Mike stod på scenen, gillar dom skarpt.
Det blev en trevlig och helt lagom kväll, mamma hämtade oss runt 00:30 vilket va perfekt för trötta småbarnsföräldrar.

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0