En kväll i juni, i juli..

I lördags blev det spontanafton med min kära vän Ann-Sofi 🍾
Tanken var att dricka lite rosé i socitetsparken och sedan middag och drinkar på bodegan men eftersom vädret var ostadigt så började vi kvällen hos mina föräldrar med vin på deras balkong. Runt kl 21 körde min lillebror ner oss till hamnen för att ta ett glas vin på min storebrors båt med Annika innan bodegan. På väg ner spelade Patrik så bra musik (The pinks) så vi blev sååå sugna på dans och självklart spelade ju Arvingarna, Barbados och Lars Kristers i Ullared! 30 min senare satt vi i Susies bil på väg till en kväll i juni i Ullared 🍷💃🏻
Kvällen va jätte kul! Vi dansade, drack öl och åt hamburgare 😂👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0