Spray Tan!

Oj vilken galen och rolig vecka det har varit på salongen! Har aldrig varit så här fullproppad med bokningar någon gång 😊
I morgon är det bal för alla Varbergs studenter och väldigt många ville spraya sig bruna och fina såklart 🌞
Är så tacksam över att så många tjejer valde mig som stylist inför deras stora dag och så roligt att träffa alla nervösa, förväntansfulla och fina tjejer 😘
Idag har jag fått massa sms och meddelande på min Facebook av tacksamma kunder som är nöjda med sin snygga bränna och några har även skickat med en bild på deras tanlines, det värmer i mitt hjärta 💕

Nästa vecka är det oxå full rulle i salongen eftersom själva studenten äger rum plus att mina ordinarie vaxkunder även ska hinnas med. 
Passa på att boka era tider i god tid nu i sommar då trycket på kunder är mycket stort och vecka 28 och 29 ska jag även hinna ta lite välförtjänt semester oxå 😊

Här kommer en av bilderna jag har fått skickat till mig idag, tack så mycket 😘


Kramar Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0