Smedagård!

För ett tag sedan skrev jag att jag funderade på att flytta Tildra hem till Jenny på Smedagård. Det är gjort nu sedan 3-4 veckor och det känns verkligen jätte bra!! Jag älskar att rida i ridhuset, det spelar ingen roll om det regnar eller vilken tid på dygnet det är utan det är bara å rida :)) Det är lätt att ha med Ella oxå eftersom det alltid finns folk där och även fikarum så man kan fixa ersättning till henne och kaffe till mig <3
Tildra verkar trivas jätte bra oxå och det är ju det viktigaste! Hon delar hage med Jennys Hnoss och det går jätte bra så jag är super nöjd! Hon börjar komma i bättre form nu oxå eftersom hon inte har fri tillgång på mat och rör sig mer! :)
På Söndag ska jag rida kurs för Karin Åkerström och jag är faktiskt lite nervös eftersom jag inte känner att ngn av oss är i bra form men det ska bli kul med lite inspiration :))
i morgon ska jag rida med Jenny och träna lite och hennes lilla Vilma 7år ska passa Ella under tiden :))

Ha det gott!

Varma Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0