Ny bil!

Fick äntligen sålt min bil i söndags! Jag älskade den bilen men det funkade inte nu när jag fått barn. Barnvagnschassit fick precis plats i skuffen och liggdelen fick vara i baksätet så när jag och Ella skulle någonstanns fick ingen annan plats i bilen, heller inte ngr kassar när man handlat :) Men snygg var den! En svart Opel Corsa -08 som bara hade gått 6300 mil! :)
 
Helst hade jag velat köpa en läcker SUV men dom e rätt så dyra och passar inte min plånbok just nu om jag någongång ska ha råd att köpa min drömgård hehe så jag fick sänka min standard lite. Men jag känner att jag har valt rätt. Jag ville ha en familjebil med bra komfort och prestanda så det fick bli en Saab 9-3 Sportkombi -06 med grått läder, klimatanläggning, drag, elstolar, navigationssystem mm som bara gått 10000mil! Jag valde mellan den och Volvo V70 men eftersom jag vill ha diesel är den ganska dyr i skatt typ 7000kr och med Saaben fick jag väldigt mycket bil för pengarna eftersom andrahandsvärdet är så dåligt. :)
 
Såhär ser min nya bil ut!
Ps Färgen som är beige metallic är kanske inte min favorit men man vänjer sig säkert
 
 
 
 
 
Varma kramar
Linda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0