Min födelsedag!

I torsdags fyllde jag år och hade en helt underbar dag och kväll!! Jag blev så himla bortskämd att man kunde tro att jag fyllde jämt :)
Dagen spenderades hemma med massa mys med Ella och som vanligt så städar jag alltid på fm när jag fyller så det är fint när gästerna kommer på kvällen. Snälla påminn mig nästa år att göra det dagen innan så man slipper stå med det den dagen då man egentligen bara ska njuta :)
Mitt i städet fick jag överraskningsbesök av mina vänner Susie och Emma som kom och lämnade en fin orkidee, så himla gulligt av dom <3
På kvällen hade jag mina 3 syskon och deras familjer här och även moster och morbror med respektive, jätte trevligt!!
Till fika bjöd jag på massa goda ostfrallor (LCHFs frallor till mig) med lite goda pålägg och grönsaker och Schwarzwaldtårta. Enkelt, uppskattat och gott :) Jag köpte faktiskt en Schwarzwaldtårta som var glutenfri för den kändes lite nyttigare, lite kolhydrater får man faktiskt äta på sin födelsedag :))
Det roliga var att gästerna var nyfikna och smakade på mina LCHF frallor oxå och dom blev väldigt uppskattade :))
Nu måste jag få skryta lite oxå om alla jätte fina presenter jag fick, det var så mycket att jag skämdes!! :)
Av min underbara Marcus och Ella fick jag en Tassimo kaffemaskin som jag velat ha jätte länge men vart för snål för att köpa med lite goda smaker till. Av dom fick jag även ett rosa headset jag kan ha när jag är ute och går och presentkort på både Kapp-Ahl, HM och MQ!!! Han är galen min sambo! <3
Av resterande gäster fick jag en snygg tröja, ring, blommor, choklad och presentkort på Grappa, Gina Tricot och mer på HM :)) Gud va bortskämd jag är! Fatta att jag ska ut och shoppa i veckan Mohahaha!!
Mina föräldrar är i Grekland just nu så jag saknade dom jätte mycket men vi ska ses i morgon när dom kommer hem <3
 
 
 
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0