Mc Donalds och LCHF?!

Idag har det vart en riktigt bra dag!
Dagen startade med Kesoplättar med ost och tomat, jag menar vad kan gå fel då? :)
Klockan 10 kom min underbara vän Kickan och körde mig till Kungsbacka för att hämta min nya bil :) Gud va jag gillar den! Det känns att det är turbo och jag gillar att den är så tyst! Och alla finesser sen då... Inte är jag van vid farthållare mm :) Nu ska jag bara ta reda på hur man kopplar bort airbagen fram oxå så lillan kan sitta där.
Jag var ju tvungen att visa mitt nya åk för syrran oxå så vi möttes upp på Mc Donalds och det gick att äta LCHF där oxå! :) En kycklingsallad med majonäsdipp blev det för mig.. Och ett glas vatten.
Sedan åkte vi hem till henne för att fika och det räckte faktiskt men en kaffe bara :)
Nu till middag blev jag sugen på en omelett och den blev riktigt god! Tror jag ska kalla den för Tacoomelett! :))

Tacoomelett!

Bryn lite blandfärs och krydda med tacokrydda.
Vispa ihop en omelettsmet (2ägg + 2msk vispgrädde) och häll över. Stö lite riven ost över och krydda med lite salt och peppar!
Till det hade jag lite gurka, tomat och cream fraîche :) Super gott och nyttigt!!

Varma kramar
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0