Lördagshäng!

Igår kom Ellas farmor Berit och faster Maria på besök, jätte mysigt! Vi åt lunch och sedan fick goa Maria ett ryck och bakade kladdkaka :) Jag älskar kladdkaka!! Tyvärr bakades den inte i Lchfstyle så jag tog bara en pytteliten bit och smakade, mmmm!!!! :))
Det är verkligen inte svårt med Lchf tycker jag, jo kanske när det kommer till fika eller när man blir bortbjuden men inte vanligtvis. Marcus gjorde kotletter, god sås, klyftpotatis och sallad. Det var ju bara att steka till lite wokgrönsaker till mig och hoppa potatisen, inte det minsta svårt eller jobbigt.
 
Marcus börjar lära sig lite nu oxå hihi. Igår när han skulle göra frukost till mig så gjorde han en jätte god omelett till oss båda! Jag brukar vara ha ägg och grädde i smeten men han hade även i cantadou med gräslök, smaskens! Sedan var det både bacon, ost, tomat, champinjoner och paprika i :))
 
Här kommer en läskande bild på min frukostomelett  :)
 
 
Berit och Maria hade även med sig fina presenter tlll mig eftersom jag har fyllt år, dom är för goa <3 Jag fick en jätte fin löpare, ett te gjort på jordgubb och champagne och sedan fick jag och Marcus varsitt jätte fint armband med Fatimas hand! Handen symboliserar gudomligt beskydd mot det onda och anses också bringa tur <3
 
Efter ett par timmar åkte Berit hem och Marcus till studion så jag och Maria la oss på soffan med Ella och kollade på film och letade resor och bara myste :) Både jag och Maria har en dröm och önskan om att få åka på Yoga retreat, hon vill helst åka till Bali och för mig spelar det ingen roll. Jag har redan vart på Bali två gånger så visst hade det vart kul att åka någon annanstanns men det känns ändå som att Bali är rätt ställe för detta! :) 
Vi får väl se om det blir av att vi åker, men det hade vart helt fantastiskt!!!
 
 
 
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0