Loppis och Ikea!

Idag har vart en mysig shoppingdag i höstrusket!
På förmiddagen åkte jag och Ella ut till Korndals gårdsloppis. Jätte mysig loppis med både gamla och nya saker! Allt från barn och vuxenkläder till kaffebryggare och lampor. Det finns även barnkläder från Vildkatten och lite demoprodukter från Living and Room, som kommer från mig. Shoppade massor och fick slutsumman 155kr, jag är nöjd! Vi har pratat lite om att jag kanske ska vara med på hennes julloppis med både prylar från Living and Room och mina privata, vad tror ni om det, kommer ni och shoppar då? :) Denna loppis är verkligen en jag rekomenderar och är man inte sugen på att shoppa så kan man alltid titta förbi på en fika för det säljs både kaffe, saft, kladdkaka, äppelpaj mm till riktigt låga priser! :)
 
 
 
Sedan föreslog MARCUS att vi skulle ta en tripp till Ikea, självklart ställde jag upp på det! Vi fick införskaffat oss en varm matta, handdukar och en ställning för duschartiklar till vår fina toalett. Jag fick även köpt min älskade tavellist som jag tjatat om så länge. På den ska jag ha massa fina kort på Ella och jag tror jag ska placera den i vårt sovrum, om jag kan hitta mer plats! :)
På vägen hem från Ikea stannade vi på Mc Donalds för vi var riktigt hungriga, jag hade bara ätit en tacoomelett på hela dan. Det fick bli en Cesarsallad till mig utan krutonger, massa god dressing oxå lyxade jag till det med en Cola Light. Önskar att Mc Donalds hade Lchf menyer som Max har...
 
Min Cesarsallad
 
 
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lödder

Loppis är ju alltid kul, dessutom miljövänligt kan man ju säga

hälsar Lödder

Svar: Haha ja det har du rätt i, både nytta och nöje :))
Linda

2013-10-27 @ 23:14:01
URL: http://hemmaspa.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ 130510

Hade jag bott närmre hade jag gärna kommit :D Älskar loppisar!

Svar: Ja visst är det mysigt, ibland kan man göra riktiga fynd :)
Linda

2013-10-28 @ 09:26:13
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0