Lchfs frukost!

Jag älskar Lchfs frukostar som här hemma oftast består av omelett eller äggröra och bacon. Jag borde inte kalla det för frukost egentligen eftersom jag inte brukar äta innan vid 11-12 första gången, så vi kallar det Brunch. Ibland blir man i allafall lite sugen på en gammal hederlig smörgås och då passar 2 min/microbrödet perfekt!
Vanligtvis brukar jag vispa ett ägg med 25g smält smör, 1dl mandelmjöl och lite salt med en gaffel i en djup tallrik och in i micron 2min men idag bytte jag ut smöret mot 1msk cream fraishe och det blev jätte gott!!
På detta hade jag massa ost, gurka, tomat och majonäs, mmm va gott!
 
 
 


Nu är det dags för mig och Ella och bege oss till stallet för våra onsdagssysslor.. Mocka, fylla vatten och packa massa hö :)


Varma Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0