Kalas och fuskmat!

Stort grattis till min underbara dotter som blev 5 månader idag! ❤ Vart tog dom månaderna vägen?
Idag har vi vart på dop för Kickan och Davids lilla Emilia, jätte mysigt och trevligt att få träffa lite gamla vänner ❤
 
Jag och Ella
 


Jag hade planerat sen innan att jag skulle ha en "ätardag" idag och inte tänka på varken Lchf eller vikt, så blev det.
På dopet serverades det kaffe, tårta, kärleksmums och bullar och jag smakade på allt.. Marcus skojade om att han aldrig får rosen på tårtor så jag skar upp en sån bit och la på hans tallrik, som han skämdes :) 
God som tusan var den, både gluten och laktosfri :) 
 

På kvällen var vi dunder trötta och hungriga eftersom vi inte hade ätit lunch så vi unnade oss ett Meal på Donken, mmm va gott! Detta genererade i lite magknip och svullnad så nu kommer det dröja innan jag fuskar igen ;)
 
 
Varma Kramar
Linda 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0