Härliga måndag!

Jag var inte så förtjust i måndagar när jag arbetade, men vem är det? :) Nu när jag är mammaledig har jag börjat uppskatta dom mer, eller jag uppskattar alla dagar mer nu när jag har min underbara familj att dela dom med ❤ 
Men måndagar är alltid början på något nytt och du kan själv bestämma vad du vill åstadkomma med just denna veckan. Idag kanske någon slutar röka, någon bestämmer sig för att börja träna, äta rätt eller bara försöka bli en bättre människa. Därför gillar jag måndagar, dom är för mig alltid starten till något gott! Så därför säger jag -Hej och välkommen till en helt ny och orörd vecka!! 
Kollade precis min almanacka som alltid brukar vara fullproppad av saker, men just denna vecka så är det rätt lugn, lite småsaker bara som att köpa doppresent till lilla Emilia som ska döpas på söndag, på tisdag är det mammagrupp, onsdag vattengymnastik, torsdag plastparty hos Emma och söndag dop. 
Någon ridtur har jag tänkt planera in oxå på min fina springare. Igår när jag åkte och klappade henne tittade hon på mig med sina stora ögon och jag lovar att hade hon kunnat prata hade hon sagt -Snälla älskade matte jag vet att du har mycket jobb med lilla Ella men försök att ge mig lite tid oxå för både min och din skull ❤❤❤ Ok jag lovar Tildra...:) 
 
Idag hoppade jag frukosten, var inte ens hungrig så det fick bli brunch istället. Kesoplättar med skinka och Rydbergs räkröra, yummie!!! 
 

Varma Kramar
Linda ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0