Finbesök :)

Hade min kära mamma och lillebror här på fika i fm, oj oj oj så mysigt vi hade! :) I brist på inspiration bjöd jag som vanligt på LCHF våfflor med grädde och hallon, men det är alltid lika uppskattat! Dom var även väldigt förtjusta i min nya kaffemaskin så Latte Macchiato fick det ju självklart bli till :)
 
 
 
Receptet kommer här!

Våfflor

6-7 stycken

2 dl mandelmjöl
2 dl vispgrädde
4 ägg
2 tsk bakpulver
1 msk fiberhusk
nypa salt
lite malen vaniljstång

Mixa allt med stavmixer och grädda i smör i våfffeljärn.

www.56kilo.se

 

Mamma och pappa var ju på Rhodos när jag fyllde år så mamma hade med en present från dom, att jag inte knäckte mig. 2st jätte snygga barstolar som vi kan ha i köket!!! Gud va glad jag är, tack igen! Känner mig så bortskämd!

Här kommer en bild på hur dom ser ut. Jag får ta en bild när vi monterat upp dom oxå :)

 Opps bilden blev visst lite stor men nu ser ni ju iaf hahaha!
 
Varma kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0