Ellas dop!

Den 14 september hade vi Ellas dop och det var helt fantastiskt! Förstår inte varför jag var så nervös innan :) Nu heter vår kära dotter Ella Alice Ester ❤
Dopet hölls i Apelvikshöjds kyrka och vi hade svärmors kusin Bengt som präst. Virginia sjöng Kärleksvisan med Sarah Dawn Finer och min älskade Marcus spelade både piano och läste ur biblen ❤
När vi gick in i kyrkan spelade kantorn min favorit Vargavisan från Ronja Rövardotter och vi sedan hade vi två psalmer. Vi hade valt min lillebror Patrik som gudfar och Marcus syster Maria som gudmor och dom skötte sig exemplariskt i kyrkan :)
Efter cermonin bjöd vi på kasslersallad, baguetter, läsk, kaffe och massa god tårta i församlingshemmet. Vi fick hur mycket presenter som helt och vi är jätte tacksamma för allt!
 
Här kommer lite blandade bilder från Ellas dopdag ❤
 


Varma kramar
Linda 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ 130510

Låter som ett jättemysigt dop :)

Svar: Ja det var det verkligen <3
Linda

2013-10-20 @ 07:46:25
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0