Det gick åt skogen!

Helgens diet gick åt skogen... Men trevligt som tusan har jag haft ändå :)) Det började med i fredags fm när Madde ringde och frågade om vi ville komma bort till Coop och ta en kaffe, javisst! Hmm borde inte åkt dit hungrig.. Tog en pizzini som är som en pirog med kycklingröra mmmm!!! Sedan på eftermiddagen blev jag å Mackan rastlösa så vi åkte till Lilla Träslövs hembageri å tog en kaffe... Och kärleksmums.. ;) På kvällen lagade Marcus kyckling, ris å jordnötsås.. Smaskens med ett glas rött till det haha! Ja som ni förstår så var jag fast vid det goda och fortsatte lör, sön å måndag. I morse när jag ställde mig på vågen var det plus 1,3kg alltså 77,6kg.. Fy fan :(
Idag beslutade jag mig iaf för att börja med LCHF och det har jag nu lyckats med hela dan haha 4,5 timma har jag vart vaken men det ska nog bli jätte bra!! Pepp pepp pepp!! ❤

Varma Kramar
Linda


Kommentarer
Postat av: Sara

Heja dig som börjat med lchf!!!
Det kör vi här hemma oxå dock blir det ett bryt nu då vi åker på semester men sen är det hårt igen!
Finns så mycket god mat så det är inte svårt..
Lycka till och tänk på att det är en långsam process och att t tar tid... ;)

Svar: Tack tack! Va härligt med semester, vart bär det av? Ja jag gillar LCHF men det är lite svårt på helgen än så länge men ja tror man vänjer sig.. :) Ha en skön semester! Kram
Linda

2013-10-02 @ 15:15:40
Postat av: Annelie

Kul att hitta en blogg som handlar lite om det som jag också gillar ... =) Inredning, hästar och lchf. =)
Lchf funkar, så kämpa på. Jag slarvar ibland ... det är svårt med 100% ...

Svar: Va kul att du gillar den!! Dock har jag blivit lite dålig på att skriva men ska försöka bättra mig :)) JA det är väldigt lätt att slarva på helgerna :)
Linda

2013-10-07 @ 20:15:23
URL: http://fleaweekday.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0