Vanish!

Jag har vart medlem i buzzador ett ganska bra tag och äntligen fick jag min första kampanj!
 
Att vara buzzador innebär att man får olika kampanjprodukter som man själv testar och delar med sig av till vänner och bekanta. Sedan förmedlas mina och de personer jag valts synpunkter till företaget. 
 
Jag tycker att det ska bli jätte kul att få testa massa nya produkter och få möjlighet att berätta för min omgivning om dess possitiva och negativa egenskaper! :)
 
Kampanjen jag fick vara med på nu först är Vanish vilket passar mig perfekt. Jag har en liten bebis ju så svåra bajs och matfläckar ingår i vår vardag :) 
 
Så nu har jag fått hem en låda med massa Vanish produkter som jag ska testa och även ge bort, så är du sugen på att få lite gratisprover så hör av dig! :)
 
 
 
 
 
 
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0