Gräsänka!

I helgen var Marcus och hälsade på hans barndomskompis Erik i Stockholm så jag fick va hemma med Ella. Det är jätte nyttigt att åka hemmifrån så ibland så man får sakna varandra lite och visst saknade vi våran Marcus <3
På fredagen packade jag ner lite prylar och åkte hem till mina föräldrar och åt god mat och drack lite vin och whiskey, Ella fick nöja sig med ersättning och puré :) Eftersom det serverades tacos och jag äter enligt Lchf så gjorde jag eget tortillabröd och ostchips. Alls tyckte mina chips var jätte goda och självklart kryddade jag dom med tacokrydda :)
Mikael, Annika och Patrik var oxå där så det blev en mycket trevlig kväll med familjen och både jag, Ella och Patrik sov över. Patrik på soffan och jag och Ella i deras gästrum där pappa även hade ställt in en spjälsäng åt Ella, jätte mysigt! <3
På lördagen var jag och Ella bara hemma och tog det lugnt och kvällen spenderades i soffan med tjejfilmer och mys! 
Ella sussar gott hos mormor och morfar <3
 
 
 
 
Kramar Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0