GIRLS NIGHT OUT!

 
Wow vilken kväll vi hade igår, både på förfesten och på Societén!! Azizah hade lånat en lägenhet i stan så männen våra slapp fly hemifrån med barnen. Oj oj oj så kul vi hade! Kvällens tjejliga bestod av mig, Kickan, Azizah och Ann-sofi. 4st HotMamas som lät som 10 haha! Ja... det råkade faktiskt vara så att en granne knacka på och bad oss sänka hahaha vet inte om det var våra ljuva stämmor eller den härliga 90-talsmusiken som störde han mest! Men lydiga som vi är sänkte vi såklart ;)
 
Förfesten va precis som en perfekt tjejfest ska vara! Vi bakade egen pizza, hade massa snacks och vinet och champagnen flödade medan Azizah som vanligt stylade oss. Några ljuva toner och moves till gamla oldies utövades och självklart pratades det massor om pojkar, sex, barn och allt som hör till livets goda!
 
Även inne på Societen var stämningen på topp och det blev en hel del dans, shots, drinkar och asgarv! Gillar verkligen när det är leg 28 på societen för helt plötsligt tillhör man dom yngsta och det känns verkligen som allt folk har en lite högre standard om man får säga så :))
 
Som sagt hade vi en toppenkväll och det har faktiskt vart värt varenda liten gäsp idag!
Eftersom jag har världens bästa pojkvän så lät han mig sova ut i morse och när jag väl kom upp vid 9:30 så serverade han mig en god kopp kaffe. Han och Ella hade vart i Kungsbacka och ätit gott hos Ellas farmor medan jag var ute ocn härjade och dom hade haft det så bra så! 
 
 
 
Kramar Linda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bilden längst upp kommer från http://www.cheboygan.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0