Fusk!

Idag har jag fuskat, fy mig!! Men gott var det som tusan och jag har inte ont i magen, så än så länge var det värt det :) Det är mänskligt att ta lite felsteg ibland och ingen kan vara perfekt haha inte ens jag!!
 
Fusk nr 1: Idag träffades vår mammagrupp hemma hos Jeanette, jätte mysigt var det. Självklart bjöd hon på en av mina favoritfikor, äppelpaj med vaniljsås... mmm jag var bara tvungen att smaka liiiiite! :)
Vi har en riktigt bra mammagrupp tycker jag. 8st härliga tjejer som träffas, fikar, pratar och gosar med våra bebisar :)
 
Fusk nr 2: Efter mammaträffen pratade jag med min syster som sa att hennes lille Charlie 4år hade sagt igår att han saknade Ella och ville hälsa på hennes,så jag blev så rörd att jag och Ella åkte och kidnappade han på dagis. Oj så glad han blev! När vi kom hem så ville han ha frallor med ost och gurka till mellis och som tur var hade vi frallor i frysen. Ni vet sånna där goda ostfrallor som absolut inte är lchf.. Det har aldrig vart så jobbigt att fixa ngt ej lchf vänligt, jag brukar ju ändå göra ris å pasta mm till Marcus varje dag utan att bli sugen.. Men idag... oj oj oj kände nästan hur jag dregglade när han tog första tuggan så jag kunde inte hålla mig. Jag sprang ut i köket och gjorde en till mig oxå, mmm va god den var!!
 
Det positiva är att jag nu fått en liten dos av både äppelpaj och god fralla så nu står jag mig ett tag. Jag tycker det är viktigt att även blogga om felsteg inom lchf så att folk vet att dom inte är ensamma om att göra dom! :) 
 
 
 
Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0