Ella <3 Tildra!

Häromdagen när jag och Ella var i stallet så var Linn min medryttare där och red. Jag fick själv ta ett par varv i ridhuset medan hon passade Ella, gud va skönt! Efter det så tog Linn några kort på Ella när hon satt på Tildra, sötgöte! Det ska börjas i tid :)
Det blir inte så mycket ridning för min del nu förtiden och det är verkligen jätte tråkigt! Marcus har mycket i studion nu när han både bygger ut, renoverar och har inspelningar på kvällen och när jag väl kan vara *ledig* har jag vattengympa på onsdagar och prioriterar oftast att få umgås med Marcus när han väl är hemma. Han är väldigt snäll och skulle aldrig hindra mig från att rida men hans hobby/jobb i studion genererar ju lite mer pengar än ridning gör därför vill jag ju att han ska vara där oxå. Det är inte lätt att få ihop dagar/timmar med en liten bebis men vi försöker så gott vi kan och det bästa är att vi båda respekterar varandras intressen och vi brukar försöka få ihop 2 kvällar var i veckan då vi kan får göra vad vi vill :)
Det är absolut inga problem med att ha med Ella i stallet eftersom hon är så snäll men jag har inte vågat testa på att rida än. Det borde ju inte vara så svårt att ställa vagnen i ridhuset och rida ett par varv men med min otur så skulle hon säkert vara vaken just då och vilja ha uppmärksamhet eller så kommer det la en katt och lägger sig på henne, hua! Hönsmamma? Jag? Nääää... :)
Önskar det hade funkat så jag hade kunnat rida på fm när man är som mest sugen och kunnat vara hemma och mysa med familjen på kvällen, det är inte kul att ge sig iväg när det har blivit mörkt och man har vart hemma hela dagen.
 
Ella <3 Tildra
Ps. har precis skaffat photoshop så jag har inte lärt mig riktigt än :)
 
 
 
Kram Linda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0