Storstädning av bilen!

Fick mail av en kille som sett min annons på bilen igår kväll, han lät jätte intresserad och ville ha ngn mer bild på hur bilen såg ut på insidan oxå bara.. Tyvärr hann vi bara tvätta bilen utvändigt igår ju så jag tänkte att det går ju snabbt å lätt å fixa det själv idag.. Oj vad fel jag hade haha! Det possitiva var att det var strålande sol och 17 grader och det negativa att jag kan vara sån jäkla perfektionist ibland... Det tod mig 3 timmar att städa den jäkla bilen och ont i fogarna som tusan har jag nu :( Först skurade jag hela inredningen med en skursvamp, sen tog jag en trasa och svabbade med massa medel, tvättade alla rutor å sedan dammsugade ja överallt. Men efter det var jag fortfarande inte nöjd så jag torkade ur hela bilen igen med speciella servetter man har till bilinredning och sedan hittade jag ett speciellt spray som jag sprayade inredningen med så den blev jätte blank och fin... Kan meddela att bilden strålar nu hahaha!!
 
Efter den storstädningen var jag ju tvungen att ta bilen på en liten åktur så jag åkte hem till Madde där hon och Evelina hade bakat en jätte god kladdkaka som vi vräkte i oss på altanen samtidigt som vi tjötade massa skit :) Madde fick ju bebis i december, lilla Ninja så jag fick läsa hennes förlossningsjournal och det var spännande! Dock fick hon ju göra att akut kejsarsnitt så lite rädd blev man ju :)
 
På vägen hem körde jag förbi Stantons och unnade mig en Kycklingsallad som jag tog med mig hem, gud va gott det var!! Ngt mer possitivt idag var att Marcus kom på att det är Kristiflygare på torsdag så han kommer hem redan på onsdag så det blev en kortis vecka för han bara, skönt för jag saknar han redan <3 Har haft en del förvärkar nu ikväll som har gjort ganska ont och då kan det vara lite jobbigt att vara själv, men han e ju bara ett samtal bort som tur e om lillan får för sig att komma ut nu :)
 
Nu är det det dags att bädda ner sig i sängen och spela lite av det förbannade Candy Crush.. Blir galen på d spelet men man kan ju inte sluta... Jag har vart på bana 65 nu i säkert 2 veckor och det går verkligen inte att komma vidare.. Ngn som har ngt tips?? :)
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0