Söndag!

Då var denna helgen slut och Marcus har åkt till jobbet och kommer inte hem innan på torsdag, om inte lillan vill titta ut innan det då förstås. Han har ca 2 timmar att köra hem om det sätter igång så det är säkert ingen fara, Det kändes lite konstigt när han åkte denna gången faktiskt, eftersom han vart hemma å ledig i 1,5 vecka så har man börjat vänja sig vid det. Det ska bli skönt när bebisen kommer för då ska han inte jobba *borta* längre, eller inte sova borta iaf :)) 
I gårkväll var jag, mamma, pappa och Patrik hemma hos Annelie och Marcus och blev bjudna på massa god middag, jätte gott och mysigt var det! Tack! Marcus var på herrmiddag hos hans vän Conny så han var inte med, men han var så söt å ville inte ens dricka en öl iaf bebisen skulle få för sig å vilja ut  <3 
 
I dag har Marcus lillebror Paul vart här med sin coola motorcykel och fikat, jätte kul!  
 
Marcus var så snäll innan och överraskade mig med att tvätta min bil, byta däck och inte nog med det så hade han tankat full tank oxå :) Gulle han <3 Så nu har jag fotat den och lagt ut på blocket så jag kan köpa en större bil som bla kan dra hästtransporten. Har kollat mycket på Kia Sportage och Toyota Rav 4 så ngn av dom blir det :)
Någon som är intresserad?
http://www.blocket.se/halland/Opel_Corsa_1_3_Ecoflex_5d_Diesel_46917922.htm?ca=20&w=1
 
Vi har även vart ute på en liten söndags utflykt och kollat på en gård som är till salu.. Mest bara för nyfikenhetens skull eftersom den var så billig, men fy fasiken vad lurad man kan bli av en mäklarannons!! Bilderna och beskrivningen var inte alls som verkligheten, usch för sånt! Fattar dom inte att man märker skillnad när man kommer dit, det är ju inte så att ngn köper en gård osedd.. ja ja!
 
Nä nu ska jag nog ta mig en liten bit kladdkaka och sen lägga mig i sängen och sätta på en film att somna till :) God natt allihopa!
 
Varma Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0