Gekås...

Helloooo!!
Vaknade igår och mådde kanon bra så Gekås kändes som en strålande idé.. Ack så fel jag hade!! :) När jag kom till Rolfstorp så var jag så yr att jag var tvungen att stanna bilen och vila lite.. Gick in å köpte 2st bananer och en cola i affären där och funderade på om jag verkligen skulle fullfölja resan.. Fick en liten sockerkickk och lyckades köra hela vägen dit.. Fick dock sitta i bilen i en kvart innan jag samlade ork till att gå in i det stora gula billiga huset... Varför är jag som himla enveten, varför vände jag bara inte och körde hem när jag mådde så dåligt? Nej nej självklart ska man försöka tills benen inte bär en mer... Jag lyckades iaf med nöd och näppe få tag på det mesta jag behövde.. Ngr fina rosa sommarbodysar till lillan, en rosa sänghimmel, filt, snutte, gosedjur, skallra, täcke, lakan, säng och barnvagnsskydd, manikyrset till bebisar, borste, amningsskydd, tvättlappar.. hmm ja å lite annat smått och gott :)) Tur jag hade en kundvagn kan jag ju säg för mestadels stod jag nog bara å luta mig över den och kände hur hela världen snurrade, men till slut kom jag ut iaf och avslutade shoppingen med ett gott mål med Burger King :) 
Fick även köpt en smoothiemaker åt min systers barn, som dom har tjatat om den sådan haha dom får tydligen det på dagis och fritids till mellanmål och det är ju jätte bra att dom gillar det eftersom det är nyttigt! Så efter gekås körde jag om dom och lämnade den och vi var ju tvungna å provköra den då oxå :) Yogurt med frysta hallon och en banan blev det och oj va dom gillade det :))
Sen var det hem och vila lite inför kvällens föreläsning i bygdegården som var för alla häst och markägare i bygden. Dock så ville inte en enda muskel i min kropp resa sig ur sängen och hela huset snurrade så det va bara å släcka lampan igen och hoppas på att LRF annordnar fler sånna här saker i framtiden.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för om en timma ska jag vara i stan och ta en spruta till och sen ska jag till Smedagård och kolla på Reynirträning och dricka kaffe med Lotta och tjejerna! :)
 
Ha en bra dag allihopa!
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej där! Jag heter Caroline och är skribent för magasinet Vi Föräldrar. Ska skriva ett reportage för dem och surfade runt lite, hittade din fina blogg. Jag ska skriva ett gravid-reportage om ett alldeles speciellt ämne och undrar om du kanske vill vara med? Mejla gärna [email protected] så kan jag berätta mer.
Varma hälsningar
Caroline/Vi Föräldrar

2013-03-26 @ 09:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0