Veckan som gått :)

Oj nu har det gått nästan en vecka sedan jag skrev sist.. måste bli bättre på detta :) Här kommer en liten uppdatering av vad som hänt i veckan iallafall..
 
I tisdags gjorde jag, Ella och mamma en liten utflykt till Fynda i Falkenberg, jätte mysigt var det! Jag fick shoppat en klänning, ett par shorts och en tröja till mig och en mössa och en nappflaska till lilla Ella. Vi hittade även äntligen en sån där bok *mitt första år* som var jätte fin så den fick Ella i present av sin underbara mormor <3 Nu ska jag verkligen försöka skriva så mycket som möjligt i den!
Ellas nya bok <3
 
 
Efter shoppingen åt vi Pizza på Korv 1, as god var den så här kommer en bild på Pizzan och en på mamma med barnvagnen :)
 
 
 
I onsdags hade vi fika besök hela dagen kändes det som, mysigt! Först kom syrran med Charlie, Alicia och en kompis till henne som heter Stella. Dom hade med sig en jätte god kladdkaka och vi vräkte i oss hela med massa glass haha.. Massa mys och bus blev det med Ella, dom är så glada i sin lilla kusin och det är så roligt <3 
På eftermiddagen kom Karin och Kickan och hon hade med sig sin lilla Emilia och då fick det bli fruktsallad till fikat för jag hade ätit tillräckligt med onyttigt haha... Snart dags att ta itu med alla mammakilon.. Mer om det kommer en annan dag :) 
Karin hade varken vart i vårat nya boende eller träffat Ella så hon hade med sig present till både mig och Ella :) Ella fick en klänning med jordgubbar och jag *hjärtan på tråd* planterat i en liten lila kastrull, jätte fint! Tack <3
 
Ella med sina kusiner Alicia och Charlie <3
 
 

 
 
På kvällen lämnade vi Ella hos hennes mormor och morfar en sväng så jag och Marcus kunde åka ner till Bodegan och lyssna på Virginia och Skybenders. Dom var riktigt bra och Vigge fick hela Bodegan att gunga! Synd att vi inte kunde stanna så länge men 2 timmar tyckte jag räckte att vara ifrån lillan första gången :) Men det blir säkert ngn spelning snart igen med dom som vi kan gå på :)
 
I torsdags tog jag mig en shoppingtur på stan, igen! Denna gång blev det en svart långklänning, 2 par shorts, leggings och lite underkläder...:) Jag får nog ta det lite lugnt med shoppingen nu :))
 
Nä nu är det dags att stänga ner datorn och hoppa i säng.. Hörs snart igen!
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0