Presenter!

Måste bara säga att det är helt galet vad bortskämd lilla Ella redan har blivit haha!
Vi har fått så fina presenter av släkt och vänner att det är riktigt pinsamt :)
Mestadels har vi fått kläder men även barnvagn, vagga, spjälsäng, gosedjur, fina blommor och av tant Susie fick hon ett jätte fint lapptäcke och sängkläder som hon hade sytt helt själv åt vår kära prinsessa <3 Så himla fint av henne att verkligen lägga massa tid och kärlek på att tillverka ett sånt fint minne som Ella kommer ha hela livet, tack igen Susie! <3
 
Här kommer en bild på det fina täcket!
 
Jag har som tur är skrivit en lista över alla fina presenter och vem hon har fått dom av så man har koll på det senare eftersom man glömmer så lätt :)
Jag vill verkligen ha en sån där bok där man fyller i massa om hennes första år mm, har ngn ngt tips vart man kan få tag på en sådan fin bok? Gärna rosa då hihi <3
 
Oj då nu tar lillan ton så jag får nog ta upp henne från babygymmet :)
 
 
Varma Kramar 
Linda
 
 

Kommentarer
Postat av: Virre

Jättefina bilder på lilltjejen.är ganska säker på att sådana rosa böcker finns i bokhandlen kram

Svar: Tack tack :) Jag har sett massa böcker men tycker dom flesta e tråkiga och könsneutrala haha skulle vilja ha en rosa med hästar eller prinsessor :))
Linda

2013-06-14 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0