Sommar!

Förra veckan kom verkligen sommaren till Varberg! Underbart! Dock blev det bara stranden en dag för oss och resterande dagar njöt vi i min systers mysiga trädgård istället :) Jag älskar verkligen att vara på stranden men ska jag vara ärlig var det lite smidigare att vara hemma hos syrran så man slipper all sand mm.. Min syster har ju även 2 barn på 4 och 7år så på stranden fick hon inte sitta och koppla av en sekund, det är ju livsfarligt att släppa blicken från dom och självklart vill en leka vid vattnet och en annan ngn annanstanns samtidigt haha nä som sagt det är lugnare i deras trädgård :))
Solen försvann i lördags och det sägs att den kommer tillbaka på onsdag så nu blir det behövligt hemmafix istället.
 
Här kommer en bild från Ellas första dag på Getterön <3
 
 
 
Jag glömde nog berätta att Ella har suttit på Tildra för första gången haha 7 veckor gammal och jag har ridit för första gången sen typ november! :) I onsdags var jag hos läkaren för att kolla såret efter kejsarsnittet och äntligen fick jag tillåtelse att börja rida igen, dock lite lugnt men det gör inget. Så på kvällen åkte jag till Jenny och köpte ett par nya ridbyxor eftersom mina gamla är för små. Jag har strl 36 på mina gamla och nu fick jag köpa strl 40, opps! Jävla gravidkilon :) Så i torsdags iallafall så tog Mackan barnvagnen och jag hoppa upp på Tildra så tog vi en promenad hela familjen, underbart var det!! <3
 
Här kommer en bild på Ella och Tildra <3
 
 
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0