Marstrand <3

I måndags fick jag ett ryck och packade in lillan i bilen och kidnappade min lillebror Patrik så drog vi upp till Marstrand och stannade tills i tisdags. Mina föräldrar var där med deras båt och storebror och Annika med deras. Dom brukar vara borta ett par veckor varje sommar så jag brukar hälsa på 1-2ggr. 
Vi hade det jätte mysigt i det underbara vädret  och hann med både stranden, shopping, glassmys, slapp på båten och Hamnkrogens goda pizza :) Lillan sov som en stock på båten och var hur snäll som helst som vanligt <3
 
 
 
 
 
 
Varma Kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: blöjbudet

Sista dagarna på sommarkampanjen,,blöjor 59:90 med hemleverans


www.blojbudet.se

2013-07-26 @ 07:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0