Kräftfestival i Glommen

I fredags var jag, Marcus, Ella, mamma och pappa på kräftfestivalen i Glommen. Får nog erkänna att jag var lite besviken på arrangörerna då dom utlovat lite för mycket på deras hemsida.. När det står att det är marknad och tivoli så förväntar jag mig mer än ett klädstånd och en karusell typ.. Trots detta så hade vi i sällskapet trevligt iallafall och vi fick både ätit och buggat lite till Barbados som stod på scen :) Jag och mamma köpte även varsin klänning som Marcus prutade ner till 120kr/st hihi.. Ella sa som vanligt inte ett knyst, undra hur länge hon kommer vara så här snäll och lugn haha jag har hört att det kan ändras snabbt :)

Jag och Marcus <3

 
 
Mamma och Pappa <3
 




Varma Kramar
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0