Go kväll!!!

Min vän Susie har precis flyttat in i grannhuset med hennes man och två barn så idag tog vi våra barnvagnar och gick en power walk på en timma. Det var verkligen jätte skönt och vi har bestämt att vi ska försöka komma ut en sväng varje vardag och gå minst en långis i veckan, hoppas vi fixar detta :)
Jag vill verkligen bli av med mina mammakilon men ska jag vara ärlig så är jag inte motiverad till 100 riktigt med att ändra på kosten utan fär nöja mig med promenader. Lillan är ju bara 6 veckor, jag är nyopererad och så vill man ju njuta lite nu första tiden med fika mm :) Men jag är väldigt sugen på att komma upp på hästryggen snart och jag inväntar klartecken från min läkare att jag får börja träna lite zumba så jag hoppas det ger lite resultat iaf :) Så fort jag slutar amma ska jag börja på LCHF för det är både väldigt gott och nyttigt så då kommer jag förhoppningsvis komma ner till min målvikt :)
 
Idag har jag och Marcus vart på Jysk och köpt nya rullgardiner till sovrummet. Det fick faktiskt bli svarta för jag köpte vita dit för ett par månader sedan och solen går ju för tusan rakt igenom fastän IKEA utlovade att det skulle bli väldigt mörkt med dom. Så nu hoppas jag att vi kommer sova jätte gott inatt!
 
Vi har även vart å hälsat på min lillebror Patrik som flyttat idag. Marcus hjälpte till att bära lite medan jag mest titta på :) Det var en jätte fin lägenhet som han hade köpt och jag tror att han kommer trivas jätte bra i den. Det är inte många killar på 22år som äger en så fräsch lägenhet så jag är jätte stolt över han <3
 
Nu ska jag ta min onda rygg och krypa ner i sängen. Lillan sussar så gott i soffan så henne får Marcus bära in sen när han ska sova <3
 
Varma kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0