Lillebror <3

Idag har jag haft min käraste lillebror Patrik här på kvällsmat, så mysigt! Han är verkligen en kille med ett hjärta av guld och en underbar humor! Det märks verkligen inte att det skiljer 9 år mellan oss för vi har verkligen riktigt kul ihop ♥kärlek♥
Till kvällsmat lagade jag fläskfilègryta med ris och massa glass till efterrätt, åååh va gott det var :) Hoppas inte det dröjer länge innan han kommer på besök igen! :)
 
I morgon är det dags för det efterlängtade tillväxtultraljudet, hoppas lillan växer som hon ska och att allt är normalt. Håller även tummarna för possitivt svar på odlingen dom skickade iväg förra veckan så jag inte fått ngn njurbäcksinflammation.. Marcus kan ju tråkigt nog inte följa med i morgon eftersom han jobbar så mamma ska följa med ist, men det går bra det oxå :) Spännande för den blivande mormor att få se sitt barnbarn för första gången ♥
 
Har även fått tummen ur och bokat tid hos min sjukgymnast så vi får hoppas hon kan hjälpa mig att lindra foglossningarna lite iaf... 
 
På lördag kommer svärmor ner på besök, det ska bli jätte mysigt för vi ses verkligen allt för sällan fastän det bara är 5mil emellan oss. Hoppas det blir oftare när lilla prinsessan kommer ♥
 
Varma Kramar
Linda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0