Lektion på Smedagård!

Gud vad jag saknar ridningen..Helst idag! Pga av alla foglossningar och tidiga sammandragningar fick jag tyvärr lägga ridningen på hyllan rätt tidigt i graviditeten.. Men bebisen går först och det är inte långt kvar nu tills jag får rida igen :)) Dock har man kanske fullt upp med massa annat när lillan kommit men det kommer ju underlätta att vi har snälla stalltjejer som längtar efter att få gosa med bebisen och att vi även har hästarna precis utanför dörren :))
 
Tildra har som tur är duktiga medryttare som motionerar henne nu när jag inte kan. Idag bjöd jag en av tjejerna Linn på en privatlektion för Jenny Holst i hennes fina ridhus, det gick jätte bra och Linn vill fortsätta ta lektioner som tur är :) Ingen blir ju gladare än jag om jag slipper lämna iväg henne på tillridning innan jag börjar rida igen :) Så tack Linn för att du vill träna henne och tack till min fina vän Jenny för att du är en sån duktig tränare <3 Kolla gärna in Jennys hemsida på www.smedagard1.se Hennes verksamhet består av islandshästar och shetlandsponnyer som används till ridskola, turridning och ridläger. Man kan även hyra hennes ridhus till en mycket billig peng om man vill rida själv :)
 
Svettig Tildra i transporten :)
 
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0