Hjärtljud och Spa <3

Idag har jag vart på Mvc och lyssnat på lillans hjärtljud, gud vilken härlig känsla! <3 150 slag/min var det.
Hon tog även en massa prover som vanligt och det enda avvikande var UVI som tydligen inte är ovanligt vid graviditet men hon skickade iväg en odling för att utesluta njurbäcksinflammation som tydligen inte är så bra. Så nu håller vi tummarna för det och jag har även fått bekräftat att det inte är helt normalt att springa på toa så ofta som jag gör :) Det är inte lätt att veta vad som är normalt när det är första gången man är gravid :))
 
Efter Mvc var jag tvungen att fira lillans fina hjärtljud med lite shopping på stan hihi.. Det blev 2st pjamas, 2st bodys, 1st onepiece i plysch, 1st mössa, 1st klänning och ett par tights :)) Allt i rosa såklart :))
Sen blev det go fika med syster å hennes fina barn innan vi åkte på vårt underbara onsdagsnöje vi har börjat med... Vattengymnastik på Varbergs Kurort med efterföljande bubbelpool, relax och bastubad, underbart!!!
 
Nu börjar den här lilla fröken bli lite trött så jag får nog stänga ner nu.. Hade bestämt mig för att lägga mig direkt efter Greys men så blir det ju oftast inte när man fastnar framför datorn :))
 
 
Varma Kramar
Linda
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0