Hästar på rymmen!!!

Paniken som uppstår när grannen ringer och säger att hästarna är utanför hagen...
Inte så farligt som det låter men sånt kan ju gå riktigt illa... Det var inte min lille pålle utan Labrina som hade hamnat utanför för andra gången på 2 dagar.. suck! Så det var bara å hoppa ur pjamasen å ta med grimma och vandra bort ;) Fattar inte hur hon tar sig ut för det finns inget *hål* någonstanns! Så nu är strömmen fixad och på så vi får hoppas att alla stannar inne i hagen nu :)
 
Idag har vi haft besök av Linda och hennes lilla Nemi som är 1½ år, så härligt! Nemi tyckte det var jätte kul att va ute i stallet och klappa, borsta och sitta på Tildra och Tildra verkade tycka det var mysigt oxå med all uppmärksamhet :)
 
Nemi sopar i stallet <3
 
 
 
Längtar så mycket efter vår lilla bebis nu!! Hoppas hon kommer älska hästar lika mycket som mor sin, tror dock inte pappan håller tummarna lika hårt för detta dyra intresse hihi :)
 
Igår kväll hade jag visning med L&R inne i stan, 11st *tanter* drack vin och shoppade loss, jätte trevligt var det och jag tjänade ju även en liten slant oxå OCH fick 2st visningar inbokade i Juni oxå :) 
 
Nu ska jag nog ta en liten power nap framför Tvn och njuta av att vara ledig :)
 
Varma Kramar
Linda <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0