Dålig start på dagen!

Varnar eventuella läsare för negativ läsning... :)

Ingen bra start för mig och Marcus denna fredag... :(
Idag var det dags för vårt efterlängtade Tillväxtultraljud kl 9:15, det sista Ul som görs nu innan Bf... Jag var trött som en gnu när klockan ringde pga dålig sömn så Marcus fick typ dra upp mig i sängen och putta in mig i duschen... Självklart kom vi i väg i sista sekunden och kom fram till receptionen med andan i halsen och får höra att det var inte här på sjukhuset vi hade tiden utan på Mvc i stan.. gaaaah!! Å inte nog med det så ska hon sitta i telefon med Mvc i 5 min fastän vi står å hoppar på stället och säger att vi kan va där inom 5-10min så när hon väl lägger på så säger hon att tyvärr nu hinner ni inte så dom ringer er och bokar in en ny tid.... Va faaaan!! Dubbelkollade när jag kom hem och där står det 20/2 Mvc 0ch 22/2 läkaren på KK, i förregår när jag var hos barnmorskan så pratade vi ju ändå om att jag skulle till läkaren på KK idag.. Så allt är faktiskt hennes fel och inte mitt som tur är... Så jäkla tråkigt när man verkligen har sett fram emot detta, det är ju jätte stort att få se sin efterlängtade bebis i magen... Dom ringde en stund efter för att boka in en ny tid och självklart började jag stortjuta i telefonen, hormoner hormoner hormoner säger jag bara hahahaha käre tid va känslig jag är just nu :)) Jag fick iaf en ny tid på onsdag 10:30 och själklart så kan ju säkert inte Marcus följa med då, så jäkla ledsamt!!! Han jobbar uppe i typ Allingsås just nu så han måste ju vara ledig en hel dag för att kunna vara med på ngt sånt här och det går inte för då stannar la hela bygget.. Det var ju därför vi bokade in denna tiden för typ 2 månader sedan eftersom han ligger borta och jobbar mån-tors så han är alltid ledig på fredagar...

Jaja det finns ju inget man kan göra åt saken nu så jag får väl försöka ta tag i dennan dagen ist.. Ikväll har jag visning med Living and Room inne istan hos ngr tjejer som ska dricka vin, det blir säkert jätte trevligt! :)

Varma Kramar

Linda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0