Snart Julafton! 🎅đŸŒČ⛄🎁

Snart Ă€r det julafton, bara 2 dagar kvar! Wihoo vad jag lĂ€ngtar! 🎅🎁đŸŒČKĂ€nner verkligen att jag Ă€r i fas och har inte alls samma jobbiga julstress som jag brukar. Alla julklappar Ă€r inhandlade, allt pynt uppe, gjort julgodis, bakat, gjort Ă€lgköttbullar, handlat, röjt, putsat fönster, stĂ€dat ur kylskĂ„pet, fixat lĂ„ngbord och finporslin mm mm. Ja det enda som Ă€r kvar som ska göras i morgon Ă€r stĂ€da, duka och griljera skinkan! 😀😀😀

IgĂ„r kom min kĂ€ra Tildra hem oxĂ„! Linn var snĂ€ll och red hem henne Ă„t mig :) Jag har verkligen saknat att ha min kĂ€ra pĂ„lle utanför dörren. SjĂ€lvklart var det skönt med ridhuset hos Jenny men eftersom hon inte behöver Tildra i sin verksamhet lĂ€ngre sĂ„ kĂ€nner jag att det blir lĂ€ttare för mig att fĂ„ tid att rida nĂ€r hon Ă€r hemma. Önskar mig ett eget ridhus i julklapp hihi! Tildra verkar trivas bra med att komma hem. idag har hon fĂ„tt tölta och galoppera pĂ„ stranden och det Ă€r ju det hon Ă€lskar mest ❀

HĂ€r kommer en bild pĂ„ vĂ„r fina gran đŸŒČ



Kram Linda 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0