Loppis!

Idag var det loppis i Himle Bygdegård och jag och Susie hyrde in oss i ett eget litet rum för att sälja och det gick jätte bra! Vi trodde inte att det skulle komma några kunder eftersom det nästan var smöstorm men det kom hur mycket folk som helst :)
Det är så svårt med loppisar för man vet aldrig vad folk är ute efter. Min skit är en annans fynd är ett bra talesätt tycker jag. Idag gjorde jag en förtjänst på 750kr och förra söndagen 1000kr och då sålde jag fika oxå så jag är jätte nöjd med dessa 2 loppisar! Sen har jag ju ett litet shoppingberoende oxå så jag kan inte låta bli att shoppa själv av alla säljare runt omkring så förtjänsten blir ju inte lika stor haha!
 
Såhär såg det ut idag på loppisen. De två nedesta bilderna är från mitt och Susies rum :)
 
 
 
Dessa fynd gjorde jag idag! Korgarna 75kr/st och skorna till Ella 20kr :)
 
 
Korgen längst upp till höger tänkte jag måla vit så kan Ella ha alla sina gosedjur i den, det blir väl fint? :)
 
 
 
Nästa loppis jag ska annordna blir söndagen den 26 januari eller 2 februari på Smedagård så hör av er om ni är intresserade av att sälja! 
 
 
 
Kram Linda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0